جستجو

درباره راسپینا پرواز آریا

درباره راسپینا پرواز آریا: شرکتی خدماتی در حوزه مهاجرت و اخذ ویزاست که در سال 1390 با هدف ارائه خدمات مهاجرتی برای ایرانیان تأسیس گردید. با تجربه ای بیش از 10 سال و به عنوان یک تیم متخصص، به ارائه خدمات مهاجرت و اخذ ویزا، ثبت شرکت بین المللی و مشاوره در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری در کشورهای خارجی پرداخته ایم.

گروه ما

گروه ما با مدیریت سرکار خانم مقداری، با در نظر گرفتن تجربه و دانش، در راسپینا پرواز رهبری گروه را به عهده دارد.

تیمی مجرب از کارشناسان ماهر و متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله مهاجرت و ویزا، قوانین و مقررات مهاجرتی و خدمات کسب و کار بین الملل در اختیار شما عزیزان میباشد تا هرگونه امور مورد نیاز شما را به بهترین حالت انجام دهند.

هدف و چشم انداز ما در راسپینا پرواز

هدف اصلی ما در راسپینا پرواز اینست تا با ارائه خدماتی بی‌نظیر و بی‌مانند، بر آنیم تا سهولت و راحتی لازم برای دریافت انواع ویزا و اقامت در کشورهای خارجی را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم. با ارائه خدمات مهاجرتی تخصصی، قصد داریم تا شما دوستان را در تحقق آرزوها و اهدافتان در زمینه مهاجرت، سرمایه‌گذاری و تجارت بین‌المللی یاری کنیم.

خدمات رسپینا پرواز

خدماتی که در راسپینا پرواز ارائه می‌دهیم، شامل اخذ ویزا و اقامت موقت و دائم در کشورهای مختلف، ثبت شرکت بین المللی و مشاوره حقوقی و مالی در زمینه مهاجرت و تجارت جهانی است. با توجه به تمرکز خاص ما بر کشورهای حوزه خلیج فارس، آمریکای شمالی و اروپا ما به مشتریانمان کمک می‌کنیم تا در این مناطق، بهترین فرصت‌های مهاجرت و تجارت را دست یابند.

بیش از هر چیزی اعتماد و رضایت مشتریان برای ما اولویت دارد و ما با ارائه خدماتمتان، به عنوان همراه و همیار شما در سفر به سوی آرزوهایتان در کشورهای خارجی حضور داریم و خواهیم داشت.

اگر شما نیز به دنبال راهی برای اخذ ویزا، مهاجرت، اقامت و یا ثبت شرکت در کشورهای خارجی هستید، با تیم ما در راسپینا پرواز تماس بگیرید.

آماده‌ایم تا در هر مرحله از این مسیر، راهنما و پشتیبان شما باشیم.

شروع مشاوره
مشاوره
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟