جستجو

کسب و کار استودیو های ورزشی MAXFIT

کسب و کار استودیو های ورزشی Maxfit

مدل کسب و کار استودیو های ورزشی Maxfit

مدت زمان تخمینی مطالعه: 9 دقیقه

مهاجرت از طریق خوداشتغالی به معنای ایجاد کسب و کار شخصی در یک کشور جدید است که در این روش مهاجرتی، افراد می‌توانند بدون نیاز به اشتغال در یک شرکت مشخص، به صورت مستقل و با تبعیت از قوانین و مقررات کشور مقصد، خدمات یا محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند.

یکی از مشخصه های مهاجرت از طریق خوداشتغالی، میبایست راه اندازی کسب و کار بدون نیاز به سرمایه اولیه هنگفت و استخدام تعداد زیادی پرسنل با شد.

در همین راستا شرکت Globally با واگذاری شعب نمایندگی (Franchise) استودیو های ورزشی خود تحت برند Maxfit و با تکیه بر استفاده از تکنولوژی پیشرفته EMS در استودیو های ورزشی خود، توانسته است این فرآیند را کوتاه تر، به صرفه تر و با توجیه متناسب درآمدی و اقتصادی انجام دهد.

در این راستا طی ماه های گذشته، شرکت Globally به منظور ایجاد سهولت در امر ارائه این خدمت به متقاضیان 18 تا 65 ساله مهاجرت از طریق خوداشتغالی، اقدام به افتتاح دفتر خود در تهران کرده است .

با راه اندازی استودیو های ورزشی تناسب اندام برپایه آخرین تکنولوژی دنیا در این صنعت، این امکان از طریق شرکت Globally تحت برند Maxfit فراهم شده است که علاقه مندان بتوانند با سرمایه گذاری مشخص در این حوزه، هم فرآیند مهاجرتی خود به کشور دلخواهشان را طی کنند و هم کسب وکاری توجیه پذیر درکشور مقصد تاسیس کرده تا زمینه اشتغال و کسب درآمد و سود نیز برای آنها مهیا باشد.

مروری بر صنعت

با توجه به شاخص (CMI) Custom Market Insight، اندازه بازار جهانی باشگاه سلامت و تناسب اندام در سال 2023 میلادی، 78 میلیارد دلار تخمین زده شد و انتظار می رود در سال 2024 این میزان به 83.24 میلیارد دلار افزایش یابد؛ پیش بینی این روند تا سال 2030 حدود 125.23 میلیارد دلار خواهد بود که این روند در حال رشد با نرخ رشد مرکب سالانه (7.5٪) CAGR از 2022 تا 2030 همراه خواهد بود.

عوامل رشد بازار باشگاه های تناسب اندام

  • توجه روز افزون به مبحث تندرسی و تناسب اندام با توجه به محتوای تولید شده در رسانه های اجتماعی.
  • افزایش مصرف مواد غذایی نامناسب اعم از، شکر و سایر فست فودها که به نوبه خود منجر به افزایش تعداد افراد با اندام نا متناسب شده است که اغلب این افراد با ابتلا به بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا، دیابت و بسیاری دیگر از بیماری ها با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد. این عوامل مخاطبان را برای پیوستن به باشگاه های تناسب اندام، سالن های ورزشی و سایر فعالیت های مرتبط با سلامتی جذب می کند که افزایش تقاضای کلی برای بازار جهانی باشگاه های سلامت و تناسب اندام را در پی خواهد داشت.

تحلیل

از نظر منطقه ای، بازار در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه مورد مطالعه قرار گرفته است.

آمریکای شمالی منطقه غالب بازار باشگاه های سلامت و تناسب اندام است که سهم کل آن در دنیا 28.67 درصد است.

افزایش آگاهی در مورد سبک زندگی سالم گسترش بازار را در دوره پیش بینی تقویت میکند.

افزایش باشگاه های تناسب اندام در اروپا، فروش بالقوه را در این بازار علی الخصوص پس از دوره پاندمی افزایش داده است.

علاوه بر این، تعداد بزرگسالان بین 18 تا 65 سال که بزرگ‌ترین جمعیتی است که مخاطبین با شگاه‌های ورزشی را تشکیل میدهد، افزایش یافته و به همین دلیل تقاضا برای عضویت در باشگاه ها در سال های اخیر در اروپا با رشد چشمگیری روبروست.

اکثر امکانات چند منظوره سلامت و تناسب اندام که طیف گسترده‌ای از خدمات، تجهیزات و برنامه‌های ورزشی تخصصی را ارائه می‌دهند، برای تشویق افراد در هر سن و سطحی، به انجام ورزش به طور منظم، طراحی شده‌اند.

چنین ابتکاراتی بازار باشگاههای سلامت و تناسب اندام در اروپا را هدایت می کنند.

تاریخچه استودیو های ورزشی EMS

سالن های ورزشی اولیه

اولین سالن ورزشی تجاری به یک ژیمناست فرانسوی نسبت داده می شود.

او اولین باشگاه خود را در بروکسل افتتاح کرد و سپس در اواخر دهه 1840 باشگاه دیگری را در پاریس اضافه کرد.

اکنون در کل اروپا بیش از 65،000 باشگاه ورزشی تناسب اندام مشغول به فعالیت هستند.

این تعداد در فقط کشور آمریکا بیش از 115،000 مرکز تناسب اندام و بدنسازی می باشد.

تکنولوژی EMS

EMS مخفف Electrical Muscle Stimulation است که یک فناوری است که از دهه 1970 در شوروی برای فضانوردان جهت انجام حرکات ورزش ی استفاده می شد.

المپیک 1976 مونترال نقطه عطفی بزرگ در تاریخ استفاده از تکنولوژی EMS بود.

دکتر یاکوف کوتس، دانشمند شوروی، یکی از اولین حامیان استفاده از EMS در ورزش به ویژه برای افزایش عملکرد تناسب اندام و بازدهی ورزشکاران المپیک اتحاد جماهیر شوروی شد و با مراجعه به آمار نتایج بسیار مطلوبی در آن زمان حاصل گردید.

مطالعات و کاربردهای کوتس نشان داد که جریان الکتریکی با فرکانس های خاص به ورزشکاران در ساخت عضله، چربی سوزی، افزایش سطح متابولیسم و توانبخشی کمک می کند.

با تجاری سازی فناوری EMS در ورزش، این تکنولوژی در اوایل دهه 2000 میلادی در بین عموم مردم اروپا مقبولیت گسترده ای پیدا کرد و امروزه بیش از 1700 استودیو EMS تنها در آلمان و اتریش وجود دارد.

همچنین تا به امروز، برگزاری بیش از 50 میلیون جلسه EMS در اروپا به ثبت رسیده است.

فرصت ها و مزایای استودیو های ورزشی EMS

  1. Maxfit با بهره گیری از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری برای ارائه سرویس ورزشی، استفاده نموده تا با راه اندازی سریع، ساده، پیشرفته و از نظر اقتصادی توجیه پذیر، استودیو های ورزشی خود سرویسی موجه به متقاضیان ارائه نماید.
  2. Maxfit، راه اندازی و بهره برداری از استودیو ورزشی استاندارد در فضای به مساحت حداقل 50 متر مربع را میسر ساخته است که به طبع آن، کاهش چشمگیر هزینه در راه اندازی کسب و کار در این حوزه در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.
  3. امکان راه اندازی استودیو ورزشی با دسترسی راحت به مخاطبین هدف در محدوده و مکانهایی اعم از برج ها، ساختمان های اداری و مسکونی و ویلا ها بدون وجود محدودیت باشگاه های سنتی از مزایا و فرصت های استودیوهای ورزشی مکث فیت در نظر گرفته میشود.
  4. قابلیت بسیار سریعتر دستیابی به اهداف تمرینی برای مخاطبین هدف این کسب و کار، اعم از چربی سوزی، عضله سازی، افزایش سطح متابولیسم و توانبخشی به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا در استودیوی تناسب اندام MAXFIT قابل مشاهده بوده و با توجه به سبک زندگی جدید شهری، جذب تعداد مخاطبین بیشتری را نسب به روش های ورزشی سنتی فراهم آورده است.
  5. سهولت استفاده و امکان ارائه خدمات ورزشی با تکنولوژی EMS در محل مورد درخواست مخاطبین فرصتی دو چندان و بسیار جذاب جهت درآمد زایی و افزایش آن در اختیار متقاضیان این نوع کسب و کار قرار داده است.
  6. امکان اخذ اقامت کشورهای اروپایی با راه اندازی این نوع ازکسب و کار با هزینه هایی به مراتب کمتر، اقتصادی تر و توجیه پذیر تر از روش های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ملکی و یا تمکن مالی، فرصتی منحصر به فرد در اختیار مخاطبین قرار داده است. تا جاییکه حتی این روش میتواند مخاطبین و متقاضیان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و یا تمکن مالی را با توجیه منطقی به خود جذب نماید.

خدمات قابل ارائه به متقاضیان دریافت نمایندگی

پس‌ از‌ انتخاب‌ پکیج مناسب‌ با‌ شرایط‌ متقاضی‌ برای‌ اخذ‌ نمایندگی‌ برند‌ Maxfit،‌ خدمات‌ ذیل‌ ارائه‌ خواهد‌ شد.

  • خدمات‌ مهاجرتی‌ (‌اخذ‌ ویزا‌،‌ صدور‌ بلیط‌،‌ رزرو‌ وقت‌ سفارت‌ و‌ …)
  • خدمات‌ ثبتی‌ و‌ قانونی‌ (ارائه‌ و‌ اخذ‌ تاییدیه‌ طرح‌ تجاری،‌ ثبت‌ شرکت،‌ افتتاح‌ حساب‌ بانکی‌ و‌ اخذ‌ جواز‌ کسب)
  • تعیین‌ مکان‌ و‌ انجام‌ خدمات‌ طراحی‌ و‌ تجهیز‌ (طراحی‌ و‌ تجهیز‌ مکان‌ تهیه‌ شده‌ برای‌ استودیو‌ ورزشی‌ با‌ استاندارد‌های‌ برند‌ MAXFIT و‌ تحویل‌ تجهیزات‌ و‌ لوازم‌ جانبی‌)
  • خدمات‌ آموزشی‌ (آموزش‌ استفاده‌ از‌ تجهیزات‌ و‌ تکنولوژی‌ EMS توسط‌ مدرسان بین‌المللی آکادمی‌MAXFIT و‌ صدور‌ گواهی‌ پایان‌ دوره‌ بین‌المللی مورد‌ تایید‌ با‌رفرنس مربوطه)
  • خدمات‌ بازاریابی‌ و‌ تبلیغات‌ (بازاریابی‌ در‌ شبکه‌ اجتماعی‌ فیس‌بوک و‌اینستاگرام،‌ چاپ‌ تراکت های‌ تبلیغاتی،‌ تولید‌ محتوا‌ آموزشی‌ و‌ ورزشی)
  • خدمات‌ مشتریان‌ (تعویض‌ و‌ یا‌ تعمیر‌ کالاهای‌ ارائه‌ شده‌ توسط‌ شرکت‌ به‌ متقاضی‌ و‌ یا‌ ثبت‌ سفارش‌ جدید‌ کالا،‌ خدمات‌ و‌ یا‌ آموزش‌ به‌ پرسنل‌ جدید‌ استودیو‌ ورزشی)

مراحل واگذاری نمایندگی استودیو ورزشی

  1. مشاوره
  2. تعیین خدمات متناسب با نیاز مشتری
  3. تکمیل چک لیست مدارک
  4. عقد قرارداد با مشتری و دریافت 20% مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت
  5. آماده سازی طرح تجاری
  6. اخذ ویزای دوم برای کشور مقصد و تسویه کامل مبلغ قرارداد
  7. انجام پروسه ثبت شرکت یا دریافت جواز کسب و افتتاح حساب بانکی در کشور مقصد
  8. اخذ ویزای 1 ماهه برای کشور مقصد و دریافت 50 % مبلغ قرارداد
  9. اخذ تاییده مدارک و طرح تجاری از کشور مقصد
  10. ارسال مدارک و طرح تجاری به وکلاء شرکت در کشور مقصد
  11. تجهیز مکان و راه اندازی استودیو ورزشی
  12. هماهنگی جهت واریز وجه به بیمه تامین اجتماعی در کشور مقصد برای ماه اول
  13. صدور کارت اقامت

سوالات متداول

مدت زمان راه اندازی نمایندگی MAXFIT در کشور مقصد چقدر است؟

کل‌ پروسه‌ اقامت‌ 3 تا‌ 8 ماه.‌ صرفاً پروسه‌ اخذ‌ مجوز،‌ تجهیز‌ و‌ راه‌اندازی‌ بین‌ 1 تا‌ 3 ماه‌ کاری.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای دریافت نمایندگی MAXFIT چقدر است؟

این‌ عدد‌ با‌ توجه‌ به‌ کشورهای‌ متفاوت‌ و‌ میزان‌ متراژ‌ استودیوی ورزشی‌ متغیر‌ می‌باشد‌ اما‌ به‌ طور‌ میانگین‌ بین‌ 150 هزار‌ یورو‌ تا‌ 200 هزار‌ یورو‌ خواهد‌ بود.

حداقل و حداکثر سن برای دریافت نمایندگی MAXFIT چند سال است؟

حداقل‌ سن‌ 18 سال‌ و‌ حداکثر‌ 65 سال‌ است.

در کدام کشورها امکان دریافت نمایندگی MAXFIT وجود دارد؟

در‌ کشورهای‌ اروپایی‌ و‌ حوزه‌ خلیج‌ فارس.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

اشتراک گذاری :

فهرست مطالب

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

شروع مشاوره
مشاوره
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟