بزرگ‌ترین نمایشگر کروی جهان MSG Sphere در لاس‌وگاس

نمایشگر کروی MSG Sphere در لاس‌وگاس

به مناسبت روز استقلال آمریکا، در لاس وگاس بزرگترین نمایشگر کروی جهان با نام “MSG Sphere” به صورت رسمی معرفی شد. این نمایشگر بزرگترین نمایشگر کروی روی زمین است و هرچند تا چند ماه آینده به طور رسمی راه‌اندازی نمی‌شود، اما در روز سه‌شنبه، ساکنان و گردشگران فرصتی داشتند تا این جاذبه گردشگری را ببینند. تاریخ رسمی افتتاح این کره نورانی بزرگ در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

این نمایشگر کروی هیجان‌انگیز در یک رویداد ویژه در چهارم ژوئیه ۲۰۲۳ میلادی معرفی شد و تعدادی نمایش متنوع از جمله پرچم آمریکا، چشم کروی، توپ بسکتبال و حتی زمین را به نمایش گذاشت. این نمایش با عبارت “Hello World” آغاز شد و با آتش‌بازی‌های شگفت‌انگیز ادامه یافت.

نمایشگر Sphere با ارتفاع ۱۱۱ متر و عرض ۱۵۷ متر، بزرگترین نمایشگر کروی جهان است و شامل بیش از ۱.۲ میلیون چراغ LED به اندازه یک توپ هاکی است.

این نمایشگر کروی جذاب برنامه‌های متنوعی از جمله پخش موسیقی زنده، فیلم و رویدادهای ورزشی از جمله بوکس و هنرهای رزمی را برگزار خواهد کرد. شرکت‌کنندگان می‌توانند اجراهای زنده هنرمندان را در این نمایشگر با صفحه نمایش ال‌ای‌دی ۱۶K تماشا کنند، که تصاویر و انیمیشن‌ها را به صورت ۳۶۰ درجه پخش می‌کند و اجراکنندگان را به طور واقعیت‌بینانه نمایش می‌دهد. این نمایشگر کروی بیش از ۱۶۰ هزار بلندگو دارد و تجربه‌ای ۴ بعدی را با صندلی‌های لرزان‌کننده به ارمغان می‌آورد.

بازدیدکنندگان می‌توانند از فضای داخلی این نمایشگر نیز لذت ببرند. این مکان قابلیت جایگیری نزدیک به ۱۸ هزار نفر را دارد و هنگامی که درون آن قرار می‌گیرید، نمایشگرها به طور کامل شما را احاطه می‌کنند.

نمایشگر کروی MSG Sphere متعلق به شرکت Sphere Entertainment است و براساس گزارش‌ها، ساخت این کره نورانی حدود ۲.۳ میلیارد دلار هزینه داشته است.

اشتراک گذاری :

فهرست مطالب

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

شروع مشاوره
مشاوره
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟