جستجو

تور 20 روزه کانادا – تورنتو ونکوور مونترال

تور 20 روزه کانادا

همیشه در جستجوی تجربیات جدید و متفاوت هستیم، تجربیاتی که بتوانند دیدگاه ما را نسبت به دنیا تغییر دهند و ما را به سوی آینده ای روشن ببرند. در “راسپینا پرواز”، باور داریم که یکی از بهترین راه های دستیابی به این آینده، سفر و کشف فرهنگ های مختلف و مناظر زیباست. با این ایده، ما تور 20 روزه کانادا را طراحی کردیم، تا شما را به یکی از بزرگترین و زیباترین کشورهای این کره خاکی ببریم.

کانادا، با مناظر خیره کننده، شهرهای مدرن و پیشرفته و فرهنگ های متنوع خود، یکی از مقاصد برتر جهان برای گردشگران میباشد. این تور 20 روزه، فرصتیست برای شما تا این کشور فوق العاده را از نزدیک ببینید و تجربیاتی به یاد ماندنی داشته باشید.

بازدید از شهرهای برجسته کانادا

این کشور، با وسعتی بیشتر از نیمی از قاره اروپا، پر از شهرهای بی نظیر و مناظر طبیعی خیره کننده ست. در تور 20 روزه کانادا، سه تا از شهرهای برجسته و مشهور کانادا را انتخاب کرده‌ایم: مونترال، تورنتو و ونکوور.

تورنتو، بزرگترین شهر کانادا و یکی از مراکز مالی جهان، با برج CN و مناظر شهری خیره کننده، یک تجربه سفر شهری فوق العاده را ارائه می دهد. این شهر، با مراکز خرید مدرن، رستوران های برند و فرهنگ و هنری پویا، مکانی است که هر گردشگری را به خود جذب می کند.

ونکوور، با مناظر طبیعی خیره کننده و فرصت های فراوان، یکی از شهرهای زیبای جهان است که حتما باید ببینید. این شهر، با پارک های بزرگ، کوه های پر از برف و سواحل زیبا، یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که عاشق طبیعت هستند.

مونترال، با معماری فرانسوی خود، یکی از شهرهایی است که باید در کانادا دید. این شهر، با موزه های برجسته، مناظر زیبا و فستیوال های فرهنگی متنوع، یکی از مراکز فرهنگی کانادا به شمار میرود.

در این تور، شما فرصت خواهید داشت تا سفر در هر سه شهر را تجربه کرده و 20 روز طلایی برای زندگی خود رقم بزنید.

جزئیات تور و هزینه ها

در “راسپینا پرواز”، ما به تمام جزئیات سفر شما فکر کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی و بدون نگرانی از تجربه سفری خوب لذت ببرید. تور 20 روزه کانادا شامل پرواز رفت و برگشت با هواپیمایی لوفتانزا از تهران، ترانسفرهای فرودگاهی در مسیر ورود و خروج، اقامت در هتل های لوکس با صبحانه، بیمه مسافرتی، گشت های شهری طبق برنامه تور، راهنمای فارسی زبان و خدمات ویزای کانادا می باشد.

هزینه تور بر اساس نوع هتل انتخابی شما متفاوت است:

هتل سه ستاره

***

$6890

هتل چهارستاره

****

$7890

هتل پنج ستاره

*****

$8890

پرداخت 50٪ مبلغ تور الزامی است.

برای کودکان نیز تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است:

– کودک 2 تا 4 سال بدون تخت: 4990 دلار

– کودک 4 تا 12 سال با تخت: 6290 دلار (بدون احتساب هزینه پرواز)

با انتخاب “راسپینا پرواز”، می توانید از یک تور کامل و بی نقص لذت ببرید و تجربه ای فراموش نشدنی در کانادا داشته باشید.

مراحل دریافت ویزا و هزینه های مربوطه

در “راسپینا پرواز”، به مراحل دریافت ویزا برای شما نیز فکر کرده ایم.

– خرید قطعی تور الزامی است. دریافت نامه اسپانسر و دعوت نامه 560 دلار می باشد.

– هزینه وقت سفارت VIP، تکمیل اپلیکیشن فرم، کاور لتر، بیمه و پرداخت خدمات کنسول گری 1500 دلار همراه با مالیات می باشد که در حین قرارداد پرداخت می شود.

– هزینه مشاوره و خدمات 1500 دلار است که پرداخت آن بعد از دریافت ویزا صورت می گیرد.

– محدودیت سنی برای این تور وجود ندارد، ولی توصیه می شود خانواده ها یا افراد با سن بالای 30 سال اقدام کنند.

– تمکن مالی مورد نیاز برای هر نفر 10 هزار دلار است.

با انتخاب “راسپینا پرواز”، بدون نگرانی از مراحل دریافت ویزا عبور کنید و تمرکز خود را بر روی لذت بردن از تجربه سفر خود بگذارید.

مدارک مورد نیاز و نکات مهم

برای این تور 20 روزه کانادا، مدارک زیر مورد نیاز است:

– مدارک شغلی

– تمکن مالی

– سند ملکی

– رزومه بیمه کاری

– سوابق سفر ها در صورت موجود بودن

همچنین، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

– تور کانادا با همراهی و سرپرستی از ایران از ابتدا تا انتها خواهد بود.

– در صورت داشتن ویزای کانادا، مبلغ 250 دلار از هزینه فوق کسر خواهد شد.

– کنترل اعتبار پاسپورت با حداقل 7 ماه از زمان سفر بر عهده آژانس همکار است.

– در صورت تغییر در برنامه پروازی و یا ایرالین مربوطه مراتب به مسافران اعلام می شود.

– پرداخت کل مبلغ ریالی و 50 درصد مبلغ ارزی در زمان ثبت نام الزامی هست.

– در مراحل تکمیل مدارک و ترجمه میشه کمک کرد.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزا توریستی یا ویزای موقت کانادا مدرک رسمی‌ای است که به پاسپورت شما ضمیمه شده و نشان می دهد که شما شرایط ورود به کانادا را دارید. شرایط کلی که برای اخذ این ویزا وجود دارد عبارتند از:

1. داشتن پاسپورت معتبر

2. عدم سوء پیشینه کیفری و حقوقی

3. برخورداری از شرایط جسمی و ذهنی کامل

4. تعهد به عدم جستجوی کار و استخدام در زمان سفر به کانادا

شرایط دیگر به شرح زیر است:

1. تمکن مالی: ایده‌آل ترین تمکن مالی برای هر نفر در صورت داشتن دعوتنامه حدوداً 43 میلیون تومان و در صورت نداشتن دعوتنامه 450 میلیون تومان می باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ ایده آل است و ممکن است شما با تمکن مالی کمتری بتوانید موفق به اخذ ویزا توریستی کانادا شوید. تمکن مالی ویزای توریستی باید به دلار کانادا و به زبان انگلیسی صادر شده و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد.

2. تاریخچه سفر: منظور از تاریخچه سفر فقط ویزای شینگن نیست. منظور از تاریخچه سفر، سفرهای شما در گذشته به کشور های خارجی میباشد که براساس تمکن و وسع مالی شما بررسی میشود. ویزای شنگن، ویزای انگلیس، ویزی استرالیا، ویزای آمریکا، ویزای سنگاپور و ویزای ژاپن جزو ویزاها و تاریخچه های سفر معتبر و قوی شناخته می شوند.

مدت اقامت ویزای توریستی کانادا

گردشگران با ویزای توریستی می توانند تا 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشند. در بدو ورود و در مرزهای ورودی، پلیس مرزی ممکن است اقامتی حدود 6 ماه (یا کمتر و یا بیشتر) به شما بدهد. در این صورت تاریخ خروجتان را در پاسپورت خود می بایست مشخص کنید.

همچنین ممکن است آنها به شما مدرکی بدهند به نام سابقه ی توریستی که زمان خروج از کانادا را به شما نشان می دهد. اگر مهر خروج را دریافت نکردید، می توانید تا 6 ماه بعد از ورودتان در کانادا اقامت داشته باشید. اگر حتما نیاز به مهر خروج از کشور دارید، به کیوسک مربوطه ی مستقر در فرودگاه مراجعه کنید.

نحوه گرفتن ویزای کانادا با پاسپورت ترکیه

برای دریافت ویزای کانادا با پاسپورت ترکیه، شما باید مراحل زیر را طی کنید:

1. پر کردن فرم درخواست ویزای الکترونیکی (eTA) یا فرم مربوط به ویزای گردشگری (TRV) از سایت وزارت امور خارجه کانادا.

2. ارائه مدارک مورد نیاز شامل اصل پاسپورت، یک عکس رنگی با پشت زمینه سفید، سابقه کار، اثبات مالی و بلیط هواپیما.

3. پرداخت هزینه ویزا و هزینه سرویس دهی به سفارت کانادا.

بعد از تکمیل این مراحل، سفارت کانادا مدارک شما را بررسی کرده و در صورت تایید، ویزای شما را صادر خواهد کرد. همچنین الزم به ذکر است که برای دریافت ویزای کانادا، شما باید به مدت حداقل ۶ ماه اعتبار در پاسپورت داشته باشید.


راسپینا پرواز، به شما فرصتی بی نظیر برای تجربه یک سفر 20 روزه به کانادا را می دهد. با بازدید از شهرهای زیبا و پر جذبه مونترال، تورنتو و ونکوور، شما می توانید از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری فراوان این کشور لذت ببرید.

ما در راسپینا پرواز به تمام جزئیات سفر شما فکر کرده ایم، از بلیط هواپیما گرفته تا اقامت در هتل های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری، راهنمای فارسی زبان و خدمات ویزای کانادا و …

با انتخاب ما می توانید از یک تور کامل و بی نقص لذت ببرید و تجربه ای به یاد ماندنی را در کانادا داشته باشید. ما در هر مرحله از سفرتان با شما هستیم ، از آغاز تا پایان، تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه شما از سفر به کانادا دوست داشتنی و فراموش نشدنی باشد.

اشتراک گذاری :

فهرست مطالب

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

شروع مشاوره
مشاوره
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟