ورود به اتحادیه اروپا

ورود به اتحادیه اروپا

ورود به اتحادیه اروپا

مقدمه

ویزای شنگن یک مجوز برای ورود به اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شنگن است که در اکثر موارد برای اقامت کوتاه مدت است. فضای شنگن، نام گروهی از 26 کشور اروپایی است که دیوارهای مرزی خود را حذف کرده و افراد دارای شینگن می توانند به راحتی به آنها سفر کنند.

انواع ویزای شنگن برای ورود به اتحادیه اروپا

ویزای توریستی شنگن

ویزای توریستی شنگن برای افرادی صادر می شود که قصد سفر به کشورهای شنگن برای مدت کوتاه و توریستی دارند. این ویزا معمولا برای مدت حداکثر ۹۰ روز در یک بازه ۱۸۰ روزه صادر می شود. به یاد داشته باشید که هر چقدر زودتر از سفر درخواست کنید، موفق تر خواهید بود.

ویزای تجاری شنگن

ویزای تجاری شینگن برای افرادی صادر می شود که قصد سفر به کشورهای شنگن برای اهداف تجاری یا کاری دارند. ممکن است برای شرکت در کنفرانس ها، سمینار ها، جلسات کاری یا برای ارائه خدمات تجاری به کشورهای اتحادیه اروپا، به این نوع ویزا نیاز داشته باشید.

ویزای دیداری شنگن

ویزای دیداری شنگن برای افرادی صادر می شود که قصد دیدار از خانواده یا دوستان در کشورهای شنگن را دارند. این نوع ویزا اجازه می دهد تا با خانواده و دوستان خود در کشورهای فضای شنگن ملاقات کنید.

ویزای دانشجویی شنگن

ویزای دانشجویی شنگن برای دانشجویانی صادر می شود که قصد تحصیل در یکی از کشورهای عضو شنگن را دارند. این ویزا برای دوره های تحصیلی کوتاه مدت، که معمولاً کمتر از ۳ ماه است، صادر می شود.

ویزای کاری شنگن

ویزای کاری شنگن برای افرادی صادر می شود که قصد کار در یکی از کشورهای عضو شنگن را دارند. این ویزا به فرد اجازه می دهد تا در یک کشور عضو شنگن کار کند.

ویزای فرودگاهی شنگن

ویزای فرودگاهی شنگن برای افرادی صادر می شود که برای عبور از یک فرودگاه شنگن به یک کشور غیر شنگن نیاز دارند.

فرایند دریافت ویزای شنگن

برای دریافت ویزای شنگن باید ابتدا فرم درخواست ویزا را پر کنید، سپس مدارک لازم را جمع آوری و به سفارت یا کنسولگری مورد نظر تحویل دهید. سپس با پرداخت هزینه درخواست ویزا، فرایند ارزیابی درخواست شما آغاز می شود.

توجه داشته باشید که فرایند اخذ ویزا ممکن است بسته به کشور مقصد و نوع ویزا، تفاوت هایی داشته باشد. به همین دلیل برای ضمانت در اخذ ویزای شنگن بهتر است با متخصصان ما در راسپینا پرواز تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای شما انجام داده و در صورت نیاز تمامی امور اخذ و دریافت شنگن برای شما را انجام دهیم.

اشتراک گذاری :

فهرست مطالب

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

شروع مشاوره
مشاوره
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟