ویزای ۶ ماهه دورکاری کانادا !!!

ویزای ۶ ماهه دورکاری کانادا

کانادا به دورکارها Freelancers ویزای ۶ ماهه می‌دهد

کانادا اخیراً برنامه‌ای جدید برای دورکاران و عشایر دیجیتال راه‌اندازی کرده است. بر اساس این برنامه، شهروندان سایر کشورها می‌توانند با دریافت ویزای دیجیتال دورکاری، در کانادا زندگی و کار کنند. مطابق این طرح، متقاضیان ویزای دیجیتال دورکاری می‌توانند تا ۶ ماه در کانادا اقامت و فعالیت داشته باشند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، عدم تعیین حداقل دستمزد برای صدور ویزا است، که آن را به یکی از ساده‌ترین طرح‌های دورکاری در جهان تبدیل کرده است.

اصطلاح “دیجیتال نومد” یا “کوچ نشین دیجیتال” به افرادی اطلاق می‌شود که با استفاده از ابزارها و فناوری‌های دیجیتالی و اتصال اینترنتی، به صورت دورکاری درآمدزایی می‌کنند. این طرح جدید کانادا به منظور جذب نیروی کار ماهر در این کشور اجرا شده است. طبق بیانیه وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، افرادی که توسط یک شرکت کانادایی به عنوان دورکاران مشغول به کار شوند، می‌توانند درخواست مجوز کار موقتی بیشتری داشته باشند و برای مدت طولانی‌تری در کانادا اقامت کنند.

ویزای ۶ ماهه دورکاری کانادا

جزییات دقیق این برنامه هنوز در حال بررسی است، اما طبق قوانین مهاجرتی کنونی کانادا، یک دورکاری که توسط یک شرکت خارجی استخدام می‌شود، تنها به ویزای توریستی نیاز دارد تا بتواند برای مدت حداکثر ۶ ماه در هر بار ویزا، در کانادا اقامت کند.

در بیانیه مطبوعاتی دولت کانادا آمده است که در ماه‌های آینده، بخش مهاجرت، پناهندگان و شهروندی این کشور به همراه شرکای دولتی و خصوصی خود، برای تعیین اینکه آیا سیاست‌های جدید جذب دورکاران دیجیتالی مطلوب هستند یا خیر، همکاری خواهند کرد. همچنین، با توجه به اینکه تمام مناطق کانادا به جز برخی روستاهای دورافتاده دسترسی به اینترنت و امکانات رفاهی را دارند، متقاضیان ویزای دیجیتال دورکاری در کانادا گزینه‌های زیادی برای زندگی و کار دارند.

اشتراک گذاری :

فهرست مطالب

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

شروع مشاوره
مشاوره
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟